Friday, May 13, 2005

God Loves EVERYONE So Much!

In case you haven't heard yet, Wendy's is giving away FREE FROSTYS all weekend,* Friday through Sunday, no purchase required. Just a little taste of heaven, compliments of Dave Thomas and the slightly creepy-looking redhead with whom he may or may not have a slightly pedophilic relationship.

I love Frostys.

Mmmmmmm. Sigh. Yum.



* But not to Canadians, sorry. God hates Canadians.

26 comments:

Tony said...

that red head has genital warts...

The Author said...

Canadians always get the shaft. Stupid shaft.
I hate the shaft.
Does AMG hate the shaft?

Tony said...

i personnally think canadiens should get free fries instead because canadiens smoke pot freely and what better to go with pot other than a great biggie fry?

John Paul said...

Maybe God does hate Canadians. One year gay people are getting married and the next thing you know the NHL disappears.

Wendy's owns Tim's maybe we'll get free coffee.

Nicki said...

Do ya'll know why they are giving away free frosty's?? Because they lost a lot of business with the whole finger in the chili incident!! Have ya'll ever tried dipping your fries in your frosty? OMG it is so good!
I actually used to be a manager at Wendy's way back when, they would have me dress up Wendy from time to time! haha

Anonymous said...

Technically speaking, you might want to thank that schemey-scammy lady who put the finger in the chili for the free frosty. The free frosty is a goodwill/confidence move by Wendy's.

And, even more technically-er speaking, I think Dave Thomas is dead, isn't he? But, giving you the benefit of the doubt, if he were alive, he'd kick down some free frostys.

Tron From Tha CiTay said...

I don't care how much of a goodwill/confidence move it is. I'll take a free frosty thank you.

Geekbird said...

those wendy's frostys are the bizzomb!!! i just hope there aren't any severed fingers.

drobby said...

Mmmm . . . Frosty. [Homer Simpson gurgling drool noise]

corey said...

How do I answer that, except for....FREE BIGGIE FRIES!!!!!!! BTW, thanks, AMG for visiting my new blog. The Chris Carter thing is a theory, but you know how Oliver Stone's theories were taken...

Anonymous said...

amg, just gotta say your a cute farkette.

paul said...

Poopies.

Desultory Girl said...

That's f'n lovely. I just started a stricter diet...And nowhere on my list does it say a free f'n frosty.

Screw you Dave!

Paladin said...

Thank you Dave (from beyond the grave)! I LOVE Wendy's- OK, Runza has better food overall, but Wendys is a near second.

Doncha just love the irony of it all? Ayala tries to scam Wendys for big bucks, and WE all benefit with freebie food while she gets busted! Sorta reminds me of that great scene in Mel Gibson's 'Ransom' when he tells the kidnappers that they'll never see the money- it will be used to hunt them down instead!

OK, it is not REALLY like that, but it as about as close as *I'll* get to that feeling!

Walking Wounded said...

Dave's are cool!

Peace.

Blogbelle said...

(1) STDs are NOT funny!

(2) That redhead was his daughter!

(3) I feel bad. Dave Thomas is dead. I feel bad because he's dead but also because the pedophilic comment was funny.

Paladin said...

A free Frosty is a FREE FROSTY, but DANG these Jr. Frostys are small!

Madkins007 said...

Hey AMG- I lost your e-mail, please write me!

We had a horde of young cousins over last night. Thank GOD for free mini-Frostys! Pacified the whole group for an entire 3-4 minutes!

The Ruler said...

This is God
I love you all so very much - especially the Canadians. The Canadians, and the Jews. Well, mostly the Jews I guess.

Jewish Canadians are da bomb.

This was God

Derek said...

Yum Frosties all of the chocolaty goodness in a medium sized cup. Fingers and shit aside I love Wendy's there burgers are the bomb and so are there fries.

Anonymous said...

Those damn frosties are so small! They must spill more on the floor than they're giving away.

Bridget Unnel said...

What's this about some redhead? Was he bangin' Wilma Flintstone?

Dave Morris said...

Shit.

SHIT, SHIT... SHIT! I completely forgot about the free frosty's!

I hate Mondays.

Geez said...

Blogbelle:
>>(1) STDs are NOT funny!

Not even just a little funny?

lindsey said...

ya i think stds are really damn funny. actually i think theyre straight up hilarious.

Virgo Kitten said...

Damn, totally wish I knew that in advance. I love frostys and fries together. Mmmm. The one time I saved up enough points for that on Weight Watchers, they were out of frosty mix!!!! It's a conspiracy, I tell ya.